Vandaag is de laatste dag van het zomerse weer, dus heb ik me na m'n ochtendrit nog maar een keer in de tuin geïnstalleerd. Om kwart over tien komt Sonja opeens thuis met d'r fiets, verdwijnt door de voordeur en vertrekt met de auto. Drie kwartier later is ze terug en vertrekt weer met d'r fiets. Geen woord over waar ze heen geweest is...
Vanmiddag belde de garage op over de APK, en daar werd ik ook al helemaal niet blij van. Het gordelslot kan niet separaat vervangen worden, die zit namelijk vast aan de gordelspanner en dus moet de hele constructie vervangen worden. Eerste tegenvaller: dat ding moet besteld worden maar daar zit een levertijd van een week op, dus zal ik daarvoor nog een keer terug moeten. Tweede en grootste tegenvaller: dat kreng kost maar liefst € 285,60 exlusief uren. En daarmee komt de tussenstand op € 209 (grote beurt + APK) + € 350 (schokbrekers) + € 285 (gordel) = € 844, en dan moeten schokbrekers en gordel ook nog ingebouwd worden. Kortom, dat gaat alles bij elkaar rond de € 1.000 kosten.
Vanmiddag belde de garage op over de APK, en daar werd ik ook al helemaal niet blij van. Het gordelslot kan niet separaat vervangen worden, die zit namelijk vast aan de gordelspanner en dus moet de hele constructie vervangen worden. Eerste tegenvaller: dat ding moet besteld worden maar daar zit een levertijd van een week op, dus zal ik daarvoor nog een keer terug moeten. Tweede en grootste tegenvaller: dat kreng kost maar liefst € 285,60 exlusief uren. En daarmee komt de tussenstand op € 209 (grote beurt + APK) + € 350 (schokbrekers) + € 285 (gordel) = € 844, en dan moeten schokbrekers en gordel ook nog ingebouwd worden. Kortom, dat gaat alles bij elkaar rond de € 1.000 kosten.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten