zaterdag 19 september 2009

De effecten van Seroquell 50

Vanochtend was ik een paar minuten voor de wekker wakker, en helaas begon vlak daarna het malen in m'n hoofd weer. Daar had ik dus helemaal geen zin in en ben ik om 08:15 maar opgestaan. Het malen in combinatie met het feit dat ik vandaag toch nergens heen hoefde leek me een goede gelegenheid om die Seroquell 50 mg eens uit te proberen. Door de vertraagde afgifte werkt het inderdaad anders dan de uitvoeringen 25 mg en 100 mg.

Om 08:45 ging het pilletje naar binnen, na een half uur hield het malen op begon ik enigszins duf te worden. Duf genoeg om nog een uur later (10:15) terug naar bed te gaan en vier uur later weer wakker te worden. De rest van de dag bleef het gevoel van dufheid goed hangen, met als gevolg dat ik om 21:15 door Sylvia naar bed gecommandeerd werd. Maar helaas, dufheid is niet hetzelfde als slaperigheid, met als gevolg dat het nog zo'n twee uur duurde vooraleer ik in slaap viel.

Geen opmerkingen: