maandag 7 september 2009

Gekneusde ribben

Op de terugweg naar Eindhoven heb ik meteen maar even een tussenstop gemaakt bij de huisarts om een afspraak te maken. Normaliter zou ik dan pas morgenochtend aan de beurt zijn (als je tegen het einde van de ochtend pas komt is de rest van de dag al volgepland), maar problemen met je ribben zijn potentieel dermate riskant dat ik vanmiddag om 15:00 al terecht kon.

Aangezien ik toch afspraken aan het maken was heb ik ook maar meteen een afspraak gemaakt bij m'n advocaat (dat wordt morgenmiddag) en geprobeerd weer een afspraak te maken bij de tandarts. Maar helaas, na 11:30 neemt die de telefoon niet meer op dus moet ik het morgenochtend nog maar een keer proberen. Kan nog net tussen het ontbijt en m'n afspraak bij de GGzE.

De huisarts was snel klaar: ik heb inderdaad gekneusde ribben overgehouden aan de laatste ronde politiegeweld. Volgens hem zal het een weekje of zes duren voordat m'n ribben hersteld zijn.

Geen opmerkingen: