dinsdag 8 september 2009

Drie exen op een dag

Ik had al enige tijd het idee dat ik met Nelly Arts (m'n behandelaar bij de GGzE) niet verder zou komen en werd het tijd om maar eens om een andere te gaan vragen. Verrassing van de dag: dat hoeft al niet meer, ze kwam zelf al meteen met de mededeling dat ze elders gaat werken en mijn dossier dus aan iemand anders overgedragen wordt -- ene Bert van Summeren. Die heb ik intussen ook ontmoet, afwachten maar of die het beter doet.

In de post zat alweer een pak papier van m'n advocaat. Weer een hoop blabla van Sonja, inclusief een stel aangiften en een getuigenverklaring van haar moeder, en uiteraard allemaal weer vol met leugens en tegenstrijdigheden met eerdere verklaringen. Daarnaast wist m'n advocaat ook nog te vertellen dat Ingrid van Galen alle zaken heeft overgedragen aan een ander advocatenkantoor. Hopelijk kijken die wat kritischer naar alle gezever van Sonja. Klein detail: datzelfde kantoor vertegenwoordigt ook de ex van Sylvia...

Over exen gesproken: in het pak papier zat ook een kopie van een brief van de Gemeente Simpelveld: Sonja heeft kennelijk eenzijdig verzocht de echtscheiding in te schrijven in de registers van de Burgelijke Stand, per 25 augustus 2009 ben ik officieel gescheiden.

Vanmiddag was dan ook nog m'n afspraak met Marcel Martens ter voorbereiding op de beide procedures van volgende week. Ingrid van Galen heeft weliswaar weer een vracht aan papier aangeleverd maar uiteindelijk is het simpel: ik wil de omgangsregeling aangepast hebben en ik wil dat Sonja gedwongen wordt zich er aan te houden.

Marcel kende mr. Muurmans (Sonja's nieuwe advocaat) niet, ik hem 'm dan ook maar gevraagd om even bij z'n kantoorgenoot Joost Diks te informeren. Joost heeft jarenlang in Eindhoven gewerkt als advocaat dus die zal 'm waarschijnlijk wel kennen.

Hij wist ook niet waarom Ingrid van Galen alle zaken overgedragen heeft, maar wist wel te melden dat hij haar "niet zal missen". Ik ook niet...

Geen opmerkingen: