dinsdag 10 november 2009

Boeken boeken boeken

Eigenlijk zouden we vanmiddag iemand op gaan zoeken, maar die afspraak is verzet naar vanavond en dus had ik de hele dag niks op de agenda staan. Dat gaf dus mooi de gelegenheid om weer eens verder te gaan in m'n opslag. Daarvoor moest ik overigens wel twee keer heen en weer rijden, want toen ik de eerste keer arriveerde bleek ik de sleutel niet bij me te hebben...

Maar niet getreurd, ik ben uiteindelijk toch een heel eind gekomen. Alles stond nog door elkaar (deels privéspullen, deels handelswaar voor m'n speelgoedhandel), die zijn nu uit elkaar gehaald. Handelswaar links, privéspullen rechts. Nu nog zien dat ik van een hoop van dat spul af kom.

Misschien wel een idee om eerst maar eens aan de voorraad boeken te beginnen. Daarvan bleken er nogal wat in de opslag te liggen: vier grote dozen en vier kleine dozen. Alles bij elkaar goed voor een paar honderd titels, en een deel daarvan kan eigenlijk wel weg. Alleen de speelgoedhandel zal nog een tijdje moeten wachten, daarvoor moet ik eerst de bijbehorende administratie op orde zien te krijgen.

Politieteller: vandaag 0, totaal 35

Geen opmerkingen: