donderdag 5 november 2009

Plientje

Al maanden geleden heb ik een dagindeling gemaakt, en die voorziet er ondere andere in dat om 07:30 de wekker gaat. Dat met die wekker lukte, het opstaan niet. Maar vanochtend leek het te lukken. Ik was voor de wekker wakker en heb 'm dan maar voortijdig het zwijgen opgelegd met de bedoeling om op te staan. Helaas was ik al een paar uur wakker en kwam de slaap alsnog opzetten toen ik op wilde staan. Om 10:00 werd ik wakker...'

Zoals wel vaker werden er vandaag weer eens de kilometers gemaakt. Eerst met de auto naar Son, dan terug naar Sylvia en vandaar uit met de bus naar hartje Eindhoven voor een bezoekje aan de Gemeente Eindhoven. Dat laatste was nodig om eens na te vragen hoe ik van alles en nog wat moet regelen als ik dakloos ben en papieren nodig heb.

En dan, vanavond, voor het eerst in pakweg een jaar: naar Boxtel. Eerder op de avond heb ik m'n wandelmaatje Pauline gebeld, en nog voor ik de kans kreeg om te vragen of ze vanavond thuis was kwam ze zelf al met het voorstel om vanavond naar haar toe te komen. En dus heb ik voor het eerst in bijna een jaar Plientje weer eens gezien. Sylvia heb ik natuurlijk ook meegenomen, dan leren twee van de belangrijkste vrouwen in m'n leven elkaar ook kennen. Het was gezellig.

Politieteller: vandaag 0, totaal 35

Geen opmerkingen: