donderdag 28 mei 2009

Geen ontkennen meer aan

Op naar de GGzE maar weer, en deze keer had ik uiteraard heel wat te vertellen. Sylvia is al een paar keer onderwerp van gesprek geweest en dus kwam nu ook de onvermijdelijke vraag of ik een relatie met haar had. Ze vroeg ook nog of ik die extra belasting wel aan zou kunnen, maar gelukkig bleef me het verhaal bespaard van: "begin niet aan een nieuwe relatie als de oude nog niet achter de rug is".

Kennelijk was het toch al de bedoeling dat ze het vandaag zou horen. Vorige keer had ik m'n ring nog afgedaan (we wilden het tenslotte nog stilhouden), maar toen ik 'm vlak voor het gesprek nog even af wilde doen kreeg ik 'm er niet meer af...

Vandaag ben ik ook verschillende keren door iemand gebeld maar was ik telkens niet in de gelegenheid om op te nemen. Dat lukte pas bij de vierde poging en bleek het m'n RVS-adviseur te zijn. Inmiddels al weer een andere, RVS-adviseurs schijnen niet zo lang mee te gaan. Het kwam wel mooi uit dat hij belde, want ik moest 'm toch nog spreken.

Omdat ik wil weten hoe Tom het op school doet heb ik geprobeerd z'n leerkracht (Shirley van de Laar, ook bekend als "Juf Shirley") te spreken te krijgen. Eerst maar eens naar de dependance van de school gegaan (want daar ging Tom naar school) maar dat gebouw bleek leeg te zijn: inmiddels is alles en iedereen verhuisd naar de nieuwbouw. Daar kwam ik echter niet binnen: de deur was op slot en op m'n aanbellen werd niet gereageerd. Dan maar gebeld, iemand daar heeft m'n telefoonnummer genoteerd en zou Shirley laten terugbellen. Ze heeft niet teruggebeld. Of ze is er niet aan toegekomen, of Sonja heeft haar wijsgemaakt dat ik me nergens mee mag bemoeien. Ik zie haar er zonder meer voor aan.

Geen opmerkingen: