woensdag 20 mei 2009

Kapster ja kapster nee

Na het ontbijt is Sylvia weer vertrokken en ben ik maar eens aan het werk gegaan. Nog genoeg administratie te doen en brieven te schrijven. Van m'n advocaat heb ik een brief gehad over het herstel van de omgangsregeling. Voor wat betreft het vervoer stelde hij voor om op de oude voet door te gaan, dat wil dus zeggen dat ik de kids èn ophaal èn terugbreng. Daar ben ik het dus mooi niet mee eens. Die aanpak zou betekenen dat ik telkens zo'n vijf à zes uur kwijt ben aan reistijd en alle kosten ook voor mijn rekening zijn. Dat terwijl Sonja een leaseauto van haar baas heeft die ze onbeperkt en kostenloos privé mag gebruiken. Laat haar ook maar een aandeel leveren.

Ik heb meteen ook maar voorgesteld de reguliere omgangsregeling een week later van start te laten gaan. Aangezien ik Tom en Max al meer dan zeven maanden niet gezien heb wil ik ze aanstaande zaterdag allebei meenemen.

Het plan voor het Hemelvaartweekend (alle vier dagen) is om die tijd met Sylvia door te brengen op de camping. Vanavond zou ik dan eerst naar Hellen gaan vanwege de thuiskapster om dan op de terugweg Sylvia op te halen. Het ging weer niet als gepland.

In de loop van de middag ben ik alvast naar Eindhoven gereden om m'n postbus leeg te halen en nog wat boodschappen te halen die ze bij de Lidl in Lommel niet hadden. Onderweg belde Sylvia maar dankzij het ontbreken van een headset kon ik even niet opnemen. Even later teruggebeld en vervolgens eerst maar naar haar gegaan. Ze moest zelf ook nog boodschappen doen dus dat konden we dan samen doen. Net terug daarvan kwam een SMS van Hellen: de thuiskapster was ziek. Oké, dan maar rechtstreeks naar Lommel in plaats van via 's-Hertogenbosch.

Geen opmerkingen: