woensdag 14 oktober 2009

Advocatendag

Vandaag stonden er maar liefst twee bezoeken aan een advocaat op het programma. Vanochtend eentje met Sylvia's advocaat, vanmiddag met de mijne vanwege de zitting morgen.

Voor we naar die tweede gingen heb ik het Informatieloket voor Slachtofferhulp gebeld. Zo'n drie maanden geleden heb ik tegen Sonja aangifte gedaan wegens kindermishandeling maar tot op heden op ik er niks meer van vernomen. Tijd dus om maar eens te gaan informeren.

De medewerkster die me informatie kon verstrekken was met lunchpauze maar ze zou me terugbellen. Vanwege de afspraak met Marcel Martens heb ik erbij vermeld dat ik tussen 14:00 en 15:00 niet bereikbaar zou zijn. Dus wanneer belde ze? Om 14:25 tijdens de bespreking. Nog maar een keer verteld waarover ik informatie wilde, ze zou even bij de politie informeren en me daarna terugbellen. Ze heeft niet meer teruggebeld.

Marnix Muurmans, Sonja's nieuwe advocaat, bleek ook nog een paar berichten uit deze weblog naar de Rechtbank gestuurd te hebben omdat daaruit zou blijken dat ik haar bedreigde. Dat heeft hij dan ook meteen maar aangegrepen om de Rechtbank te verzoeken om extra veiligheidsmaatregelen. Hufter.

En dan is het morgen maar afwachten. Goeie kans dat ik opgepakt word en de hele zitting niet meemaak. Dan zal Sonja in eerste instantie dolblij zijn, en vervolgens nog een keer dolblij als de Rechtbank traditiegetrouw al haar leugens gelooft en haar d'r zin geeft. Mochten ze me oppakken dan zal ik uiteraard wel eisen dat zij dan ook ter plekke opgepakt wordt om verhoord te worden over haar kindermishandeling.

Politieteller: vandaag 2, totaal 17

Geen opmerkingen: