vrijdag 9 oktober 2009

Misschien

Een drukke dag vandaag: maar liefst drie afspraken en veel kilometers.

Eerst maar eens op de fiets naar Sylvia's afspraak bij de GGzE (11:00). Een uur later weer op de fiets terug en een kwartiertje later per auto half Eindhoven door naar het Steunpunt Huiselijk Geweld aan de Beemdstraat waar ik om 13:00 een afspraak had met Karin Borghouts, de opvolger van Sonja's overspelige minnaar Pieter Verstappen. Geheel volgens verwachting kan het SHG niets voor me doen, ondanks het feit dat ik een slachtoffer ben van huiselijk geweld en als dank voor het in opstand komen daartegen dakloos ben gemaakt en op tig andere manieren m'n leven tot een hel is gemaakt.

In één opzicht viel m'n bezoekje mee: ik had al half en half verwacht dat de SHG m'n afspraak gemeld zou hebben bij de politie zodat ze me daar op zouden kunnen pakken. Geen smeris gezien daar.

Dan weer terug de auto in want twintig minuten later (14:30) had ik zelf ook een afspraak bij de GGzE. Daar hebben het onder andere gehad over de dreiging van aanhouding bij de rechtszaak volgende week. Om een of andere reden zou ik niet er van uit moeten gaan dat ik (zoals gebruikelijk) wel weer met grof geweld opgepakt zal worden en mij het recht om gehoord te worden bij de rechter ontnomen wordt. Nee, ik moest ook maar eens bedenken dat het misschien allemaal wel mee zou vallen.

Juist ja. De ene smeris na de andere blijkt een psychopatische neo-Nazi te zijn, en dan moet ik er toch maar rekening mee houden dat ze misschien niet allemaal zo zijn. En "misschien" doet de rechter ook wel een voor mij gunstige uitspraak. Ondanks het feit dat de Bossche Rechtbank tot nog toe elke keer opnieuw alle leugens van Frau Holten kritiekloos voor waarheid heeft aangenomen en haar telkens opnieuw haar zin geeft.

Na dat bezoek ging de rit naar de Praxis en de Gamma, op zoek naar isolatiemateriaal voor de vloer van m'n caravan. Dat bleek geen succes. Eigenlijk moet zo'n vloer aan de buitenkant (dus aan de onderkant van de caravan) geïsoleerd worden maar daar is zo weinig ruimte dat het geen optie is. Binnen isoleren kan wel maar daardoor komt de hele vloer wel zo'n vijf centimeter hoger te liggen. En dat is ook geen optie.

Politieteller: vandaag 3, totaal 12

Geen opmerkingen: