maandag 26 oktober 2009

PC met kuren

Vandaag moesten we weer naar Nederland; Sylvia moest vanmiddag naar de tandarts, morgen en overmorgen staat opruimen in de opslag op de planning, en donderdag heb ik ook weer een afspraak.

Voordat we konden vertrekken moest ik eerst nog wat bestanden kopiƫren vanaf m'n PC. Dat werd een hele toer want het kreng wilde weer eens niet. Net als een tijd geleden startte het ding nog wel op maar gaf vervolgens geen beeld meer. Na een uurtje klooien heb ik met wat kunstgrepen datgene weten te kopiƫren wat mee moest maar de PC zelf werkt nog steeds niet naar behoren.

Dat had ik dus eerder ook al, toen heb ik 's avonds de moed maar opgegeven en bleek het apparaat de volgende ochtend probleemloos te werken. Met een beetje mazzel werkt-ie dan donderdagavond ook weer naar behoren.

In de post vandaag: een brief van de VGZ over, jawel, de declaratie van m'n ambulancerit. Dat was goed voor een hele diepe zucht: ik betaal ruim honderd Euro per maand voor die verzekering maar dit viel onder eigen risico...

Politieteller: vandaag 2, totaal 30

Geen opmerkingen: