donderdag 1 oktober 2009

Tweemaal Arbodienst

Vanochtend had ik twee afspraken, en allebei bij dezelfde Arbodienst. Eerst met Bart Bakx, de bedrijfsarts. Gelukkig was die het met mij eens dat ik voorlopig niet in staat ben om te gaan werken. Deels vanwege m'n gezondheid, deels vanwege het feit dat ik Seroquell gebruik. Met dat spul kun je nou eenmaal geen auto rijden, en dat maakt het voor een taxichauffeur natuurlijk onmogelijk om te werken.

De tweede afspraak was met Walter Scheepers, da's degene die eerder al beweerd had dat hij mij gebeld had maar ik niet bereikbaar zou zijn. Zijn rol voorlopig is die van casemanager, hij moet het reïntegratietraject uit gaan voeren. Alleen, het bijbehorende Plan van Aanpak moest nog opgesteld worden terwijl dat al maanden geleden gedaan had moeten zijn. Uiteraard kreeg ik daar de schuld van, want ik zou "structureel onbereikbaar" zijn geweest. Bullshit natuurlijk, als ik in België zit staat m'n GSM uit vanwege de kosten maar de rest van de tijd staat-ie aan. Bovendien is er ook nog zoiets als SMS, e-mail en de post.

Hoe dan ook, Walter heeft op het formulier ingevuld dat de vertraging veroorzaakt is door die zogenaamde structurele onbereikbaarheid. Uiteraard heb ik daarop geweigerd het formulier te ondertekenen. Volgende afspraak over zes weken.

En wat bleek er vervolgens in de mailbox te zitten? Een mail van Leo Verhoeven. Inderdaad, de klachtencoördinator van de Gestelse politie. Morgenochtend om 11:30 word ik verwacht op het bureau aan de Aalsterweg. Niet direct om het over m'n klachten te hebben, maar eerst om het over de voorwaarden te hebben waaronder ik dat gesprek aan wil gaan. Dat zal er dus wel op neer komen dat ik de namen van de betreffende agenten niet krijg.

Geen opmerkingen: