donderdag 29 oktober 2009

Controle en schoonmaak

De isolatie van m'n tuinhuisje is weer een stap dichterbij gekomen. Aanvankelijk was het de bedoeling om (zoals geadviseerd) eerst dampdichte folie aan te brengen, daar glaswol of steenwol tegenaan, en daar dan weer gipsplaten voor. Echter, volgens een medewerker van de plaatselijke Multimate was dat allemaal niet nodig, voor een tuinhuisje kon volstaan worden met piepschuim als isolatiemiddel. Daar hebben dan maar vier pakken van meegenomen.

Sylvia is vervolgens doorgegaan naar Lommel, ik moest eerst nog naar Best voor m'n vervolgafspraak met de mondhygiëniste. Ik dacht dat ik alleen voor controle kwam (en dus tien minuten later weer buiten zou staan) maar dat was verkeerd gedacht. Wel controle natuurlijk, maar ook opnieuw alles schoonmaken. En weer het gemekker dat ik m'n verstandskiezen beter kon laten trekken omdat ze toch niet gebruikt worden. Mooi niet, zo lang ik er geen last van heb blijven ze gewoon zitten.

En jawel hoor, de volgende lading post van de Belastingdienst is binnen. Twee brieven, eentje om te vertellen dat ik over 2008 € 1.195 teveel aan Zorgtoeslag heb ontvangen, en eentje met het betalingsvoorstel. Volgende bezwaarschrift dus, want sinds medio 2008 woonde ik niet meer bij Sonja en wil ik dus gewoon m'n Zorgtoeslag houden.

Politieteller: vandaag 1, totaal 32

Geen opmerkingen: