woensdag 7 oktober 2009

De volgende verbouwing

Vandaag kwam de volgende verbouwing in m'n caravan: de gedeeltelijke demontage van de bank. Eerst hebben we de bakken onder de bank maar eens uitgemest en een paar dozen gevuld met spul voor de rommelmarkt, daarna werd een van de twee korte delen van de bank gesloopt. Dat viel nog niet mee, degene die het ding gebouwd heeft had kennelijk het hout en de schroeven gratis. Als u begrijpt wat ik bedoel.

Aangezien het kluswerk is heeft Sylvia het grootste deel van het werk gedaan, ik ben maar weer eens aan de slag gegaan met de jaarafrekeningen.

Ik was intussen al enigszins boos op Marcel Martens (m'n advocaat) omdat hij nog altijd niet teruggebeld had. Zowaar, om 17:30 ging de telefoon. Ik dacht eerst dat het de politie wel weer zou zijn, maar het bleek Marcel te zijn. Die gaat bij de politie navraag doen naar de aangifte en belt daarna terug, intussen gaf hij wel nog het advies om niet zelf naar de politie te gaan. Als ze me oppakken moeten ze hem maar even bellen.

Politieteller: vandaag 0, totaal 9

Geen opmerkingen: