woensdag 24 februari 2010

Bezoek!

Vanochtend mocht ik zowaar douchen; eigenlijk mag dat alleen tijdens de recreatie maar dat stond pas voor vanmiddag op het programma. Dat kon dus maar twee dingen betekenen: of bezoek, of op transport maar dat staat pas voor volgende week op het programma. Bleef over: bezoek. En jawel, Sylvia was gearriveerd! Die bleek in Eindhoven een compleet mediacircus op gang gekregen te hebben: interview in het Groot Eindhoven, interview op 040-TV, en (waarschijnlijk vrijdag of zaterdag) ook nog het Eindhovens Dagblad en SBS6 (Hart van Nederland). Woonbedrijf blijkt zich schandalig misdragen te hebben: ze hebben Sylvia een woning toegewezen per 1 maart en vervolgens het aanbod weer ingetrokken. Waarom? Omdat ze een relatie met mij heeft en ze in die buurt geen bewoners "met een crimineel verleden" willen! Ten eerste vraag ik me af hoe Woonbedrijf weet dat ik een verschil van inzicht heb met Justitie, ten tweede heb ik geen crimineel verleden want ik ben nog nooit ergens voor veroordeeld. Het zou me niks verbazen als Sonja Holten en/of de Eindhovense politie en/of Welzijn Eindhoven hier achter zit(ten).

Maar crimineel verleden of niet, niet ik maar Sylvia zou de huurder worden van die woning, dus hun hele argumentatie slaat nergens op. Als ik Sylvia was zou ik aangifte doen tegen Woonbedrijf wegens discriminatie.

M'n advocate bleek niet op kantoor te zijn, morgenmiddag nog een keer proberen.

Geen opmerkingen: