donderdag 18 februari 2010

Sonja liegt vrolijk verder

Vandaag vertoonde grote overeenkomsten met gisteren: om 07:00 gewekt worden, ontbijt, luchten, tweede verhoor, lunch, luchten, avondmaaltijd. Stel je niet teveel voor van het eten, zowel ontbijt als lunch bestaat uit een boterham met kaas, een boterham met vlees (altijd kip) en een beker koffie, en het avondeten is kant-en-klaar magnetronvoer.

Dat tweede verhoor bleek te maken te hebben met twee nieuwe aangiften (jawel, alweer!) van Sonja. De beschuldigingen deze keer: smaad en belediging. Waarom? Omdat ik op m'n weblog onthuld heb dat ze Nazi-sympathieën heeft en in de prostitutie zit (deels betaald, deels gratis in ruil voor politiebescherming en een versnelde carrière). Traditiegetrouw worden haar aangiften weer niet gehinderd door zoiets elementairs als bewijsmateriaal maar dat heeft de Waffen-SS nog nooit tegengehouden. De leugens waren uiteraard weer wel van de partij.

Ik heb ze ook verschillende keren gevraagd of ze Sylvia wilden bellen voor schone kleren. Dat zouden ze doen maar deden ze natuurlijk niet. Ik loop al sinds dinsdagochtend in dezelfde kleren dus echt fris ruik ik niet meer. En zelfs m'n deodorant kreeg ik vanmiddag niet want dat had ik "vanochtend maar moeten doen". Maar gelukkig mocht ik tegen het einde van de middag eindelijk even douchen. Het knulletje dat me kwam halen leeft graag gevaarlijk, want hij ging voor me lopen terwijl er verder niemand in de gang aanwezig was. Kapitale blunder natuurlijk, want op die manier heb je geen zicht op wat je arrestant doet; ik had 'm zo van achter aan kunnen vallen.

Geen opmerkingen: