zondag 14 februari 2010

Carnavalsherrie

Tegen dat we het ontbijt achter de rug hadden was het 11:30 en eigenlijk tijd om weer verder te gaan met al mijn bezigheden. Maar omdat ik daar gisteren zo'n zeven uur mee bezig ben geweest (inclusief de onvermijdelijke onderbrekingen door Sylvia) heb ik eerst maar eens wat anders gedaan: een spelletje Mahjongg met de Mahjongg-set die ik onlangs van Sylvia heb gekregen. Het ging weer eens niet als gepland (so, what else is new?). Ik was net begonnen met de stenen op te stapelen toen Sylvia opdook en zo haar eigen idee had over hoe ze te stapelen. Waarna ze weer ging.

De brief voor de urgentiecommissie is in principe klaar, al print ik 'm nog maar even niet uit voor het geval ik nog bedenk dat er nog wat bij moet. En uiteraard werd ik ook vandaag weer geplaagd door onderbrekingen, met als bonus een uur lang carnavalsmuziek op vol volume. Ik weet niet waarom, maar als Sylvia met fysieke arbeid bezig is moet om een of andere reden muziek aan (op zich geen probleem) maar dan wel op maximum volume (wel een probleem, want dan kan ik mezelf niet eens meer horen denken).

Geen opmerkingen: