maandag 1 februari 2010

Als een speer

Eén voordeel heeft het wel dat ik geen gegevens heb over Sonja's financiële handel en wandel na mei 2008: ik ga als een speer door m'n administratie heen. De oorspronkelijke planning voorzag in bijwerken met een tempo van één kalendermaand per dag, in de praktijk werden dat er twee, vervolgens drie en soms zelfs vier op een dag. Vandaag waren het er zeven.

Morgen nog de laatste vier maanden van 2009 en dan kan de rekening door naar de advocaat. De rekening over 2010 komt later nog wel. Jazeker, ook over 2010 want dankzij Frau Holten word ik financieel behoorlijk genaaid door de overheid. Dankzij m'n dakloosheid betaal ik meer wegenbelasting (op jaarbasis zo'n € 50) en krijg ik geen cent Zorgtoeslag meer (dat was € 104 per maand). Meer geld richting de fiscus maar geen cent de andere kant op. Dat heb ik te danken aan mijn psychopatische ex, dus mag die ook de schade vergoeden.

Geen opmerkingen: