woensdag 3 februari 2010

Niets meer te verliezen

Vanochtend na de afwas en het ontbijt (in die volgorde, Sonja zou trots op me zijn) ben ik naar m'n postbus gereden om te zien wie er zoal aan mij gedacht had. Dat bleek onder andere de Gemeente Eindhoven gedaan te hebben, maar dat wist ik al. Net zoals ik ook al wist wat ze te vertellen hadden nog voordat ik de brief opengemaakt had. Inderdaad, de Gemeente Eindhoven blijft bij haar besluit, vindt nog steeds dat het hebben van een caravan in België voldoende reden is om iemand als zijnde geëmigreerd uit te schrijven, en dus blijf ik geheel ten onrechte geregistreerd staan als wonend in het buitenland. Volgens die brief bestaat er nog wel een beroepsmogelijkheid, maar daarvoor moet je naar de Rechtbank, dat kost weer een hoop geld, en de Rechtbank is net zo corrupt als de ambtenaren van de Gemeente Eindhoven en dus weet ik al bij voorbaat dat ik toch geen gelijk zal krijgen.

Het is dat ik met de auto was, als ik op de fiets geweest was had ik even later bij het gemeentehuis flink stampij staan maken. Niet dat het iets uit zou maken, want het enige wat ze dan doen is de politie bellen, waarna ik door de Waffen-SS weer in elkaar geslagen en als een zware crimineel afgevoerd word.

Maar kennelijk is dat wat nodig is: crimineel worden. Als slachtoffer word je door alle instanties uitgekotst, alleen de daders krijgen alle hulp en bescherming die ze maar willen. Nou goed dan, als dat is wat ze willen dan kunnen ze het zo krijgen. Ik doe het liever niet, maar aangezien je alleen maar hulp krijgt als je dader bent zal het langs die route moeten. Kennelijk is het nodig dat eerst het gemeentehuis in de fik gaat, de panden van Welzijn Eindhoven in vlammen opgaan (bij voorkeur met het personeel er nog in), en Sonja Holten m'n huis uit en voor de rest van haar leven het ziekenhuis in getrapt wordt. Ik wil het niet doen, maar de overheid wekt op zeer overtuigende wijze de indruk dat ze me ertoe willen dwingen.

De cel in is ook niet alles, maar het heeft toch z'n voordelen. Een paar jaar kost en inwoning op kosten van de Staat der Nederlanden, en als je vrijkomt regelen ze ook nog een woning en een baan voor je.

En euh, aangezien ik als Nederlands staatsburger kennelijk geen rechten heb lijkt het mij dat ik ook geen plichten meer heb. Van mij krijgen ze geen cent meer; wegenbelasting betaal ik alleen nog maar in het land waar ik woon (lekker goedkoop aangezien ik officieel in geen enkel land woon, de laatste twee betalingen heb ik vanmiddag terug laten boeken), die boete wegens zogenaamd foutparkeren betaal ik ook niet, naar de Huur- en Zorgtoeslag die ze terug willen hebben kunnen ze ook fluiten, en als over een paar maanden uit m'n belastingaangifte blijkt dat ik moet nabetalen kunnen ze ook dat wel vergeten.

Zo intelligent zijn Sonja "Sieg Heil" Holten, al die ambtenaren en "hulp"verleners dus. Ze zijn zeer creatief in het vinden van manieren om je op alle mogelijke manieren onderuit te trappen en te zorgen dat je alles kwijtraakt, maar één ding realiseren ze zich niet. En dat ene ding is iets wat in militaire kringen al eeuwenlang bekend is:

De gevaarlijkste tegenstander is de tegenstander die niets meer te verliezen heeft...

Ik kan de Staat der Nederlanden in het algemeen en de Gemeente Eindhoven in het bijzonder (inclusief de plaatselijke "hulp"instanties) adviseren zich voor te bereiden op oorlog. Houd alle toegangsdeuren op slot, zet er zwaarbewapende bewakers bij, verscholen achter zandzakken en prikkeldraad. Trek alle verloven van alle hulpdiensten in. Breng het leger, de politie, de brandweer, de ambulancediensten en ziekenhuizen in hoogste staat van paraatheid.

De overheid wil oorlog, dan kan ze die krijgen. Ik heb niks meer te verliezen...

In het kader van Operatie Domus ben ik maar eens lekker brutaal geweest. Ik heb een brief geschreven van drie kantjes waarin ik om hulp schreeuw, en die per e-mail opgestuurd naar alle leden van de Eindhovense gemeenteraad plus het College van B&W. In totaal zo'n vijftig mensen, nu maar afwachten wie er gaan reageren en wat ze dan precies gaan doen. Normaliter zou ik van zo'n actie weinig of niks verwachten, maar over een maand moet er een nieuwe gemeenteraad gekozen worden, en welke politicus/politica wil nou niet vlak voor de verkiezingen in de media belicht worden als redder in de nood?

Geen opmerkingen: