woensdag 10 december 2008

Het rooster is binnen

Vanmiddag heb ik m'n vaste rooster onder m'n neus geduwd gekregen. Dat rooster omvat vier weken met een variatie aan diensten (vroeg, laat, nacht, weekend), en na vier weken begint het gewoon weer opnieuw. Ik heb het nog niet uitgebreid bekeken, maar ik heb al wel gezien dat ik afwisselend een weekend wel en geen dienst heb, en dat de zesdaagse werkweek nog altijd bestaat. Laat ik nou toch altijd gedacht hebben dat we die ergens in de jaren 50 van de vorige eeuw afgeschaft hadden...

Werk aan de winkel voor m'n advocaat dus. De omgangsregeling voor Tom en Max (tegen dat die weer hersteld wordt) is namelijk niet te combineren met m'n dienstrooster. Dat betekent dus dat de omgangsregeling aangepast zal moeten worden naar één zaterdag Tom, dan een zaterdag geen omgang, dan een zaterdag Max, en dan weer een zaterdag geen omgang. Wedden dat Sonja niet mee zal willen werken, puur om mij dwars te kunnen zitten?

Geen opmerkingen: