vrijdag 26 december 2008

Nog meer typwerk

Vanochtend na m'n ontbijt ben ik eerst maar eens gewapend met laptop naar Lommel gereden, op zoek naar een onbeveiligd draadloos netwerk. Ik had zo'n vermoeden dat dat ontbrekende document waar ik het gisteren over had wel eens in m'n e-mail zou kunnen zitten, maar dat is webmail en dus kan ik dat alleen maar controleren als ik online ben. Helaas, document niet gevonden dus moet ik het toch ergens op papier in m'n caravan hebben liggen.

En jawel hoor, teruggekomen viel m'n oog op een plastic tas waarvan ik eigenlijk niet meer wist wat er in zat. Daar zat dus nog wat post in, inclusief dat ene document. Nog meer werk. Maar goed, alles om m'n kids terug te krijgen, dus ik typ maar weer verder.

Kerstdiner tweede Kerstdag: bijna hetzelfde als gisteren, alleen andere pasta want de tagliatella is op. Alleen van de gehaktballetjes in tomatensaus was er genoeg voor twee dagen. Met wat beleid had ik er zelfs drie dagen van kunnen eten.

Vandaag is het vrijdag, en Veronica blijkt niet al te veel aan Kerstmis te doen dus was hun programmering eigenlijk hetzelfde als andere vrijdagen. Mooi! De hele avond lekker onderuit op de bank voor de TV. Achtereenvolgens The Simpsons, Wegmisbruikers, Top Gear, en Fobiac. Nou is Wegmisbruikers niet zo bijster geweldig (na een tijdje lijkt het toch allemaal op elkaar) en de Top Gear Polar Special had ik ook al twee keer eerder gezien, maar ach, Top Gear blijft leuk. Kortom, op de bank onder een deken, kacheltje erbij, pilsje en een bak chips erbij, en voor de rest lekker niksdoen. Ook een getergde taxichauffeur in echtscheiding heeft recht op een avondje ontspanning.

Geen opmerkingen: