donderdag 4 december 2008

Voorbereiding voor vertrek

Er zijn van die dagen dat er eigenlijk weinig of niks gebeurt. Dit was er één van. In alle vroegte opgestaan en m'n ochtendprocedure afgewerkt in een stervenskoude caravan, hele dag gewerkt, terug naar Lommel. Eigenlijk was ik om 17:00 afgewerkt, de centrale had ook al gemeld dat ik terug kon komen, maar nog geen minuut later kwam over de mobilofoon de vraag of ik op de terugweg naar Nuenen nog even een klant op wilde halen bij het Maxima Medisch Centrum in Eindhoven. Die moest namelijk ook naar Nuenen. Ik ben de beroerdste niet en ik moet m'n krediet nog opbouwen, dus was ik uiteindelijk een uur later afgewerkt.

Dat betekende dus dat ik pas rond 19:30 terug was in Lommel, waarop ik besloot om maar weer eens op m'n favoriete stek te gaan eten -- juist ja, bij 't Bagetje. Eerst even naar m'n caravan om m'n spullen uit de auto te gooien en de verwarming alvast aan te zetten, dan zou het tenminste niet helemaal gruwelijk koud zijn als ik terug kwam van de hap. Dat hielp enigszins (maar niet veel), en tegen dat ik terug was, was het al hard richting bedtijd aan het gaan. Oftewel: gauw even m'n administratie bijwerken, alvast wat eerste benodigdheden bij elkaar schrapen voor morgen, en dan naar bed.

Morgen na de gedane arbeid verkas ik tijdelijk naar Tilburg. Jippie, een week zonder kou te hoeven lijden! Whoo-hoo! En meteen m'n wasgoed ook maar meenemen, inclusief de was die al sinds zondag op het wasrek hangt, want die is nog steeds niet droog!

Morgen ga ik ook m'n laptop maar eens meenemen in m'n taxi, misschien dat ik die wachttijden dan nog een beetje zinvol op kan vullen.

Geen opmerkingen: