woensdag 13 augustus 2008

Back to work

Alweer een dag kilometers vreten, en zelfs nog meer dan eigenlijk gepland. Eerst maar eens naar Connexxion om m'n routes voor volgende week op te halen (in de praktijk: m'n nieuwe schoolroute). Helaas heb ik grotendeels dezelfde route als vorig schooljaar, inclusief het ettertje waarvan ik gezegd had dat ik die niet meer terug wilde. Twee van de kids van vorig jaar heb ik niet terug, daarvoor krijg ik twee anderen: eentje op de heenweg en eentje op de terugweg. M'n bus stond in Veldhoven, maar daar kon ik uiteraard niks mee, en dus hebben ze die vanmiddag teruggehaald naar Eindhoven. Morgen terugkomen voor de sleutel, en dan maandag weer aan het werk.

Vervolgens ging de reis naar Hellen. Dat was weer gezellig, meteen ook maar even met 'r naar de Lidl gereden zodat ze in één keer een hoop boodschappen kon doen, en meteen zelf ook maar wat boodschappen gedaan nu ik er toch was. Daarna weer naar Helma, zij het deze keer met een omweg via Tilburg aangezien iemand zichzelf buitengesloten had. Maar uiteindelijk is alles op z'n pootjes terecht gekomen, en m'n broccoli met ham en ui heeft de keuring doorstaan. Alleen ben ik pas rond 23:00 vertrokken, dus m'n auto bij de caravan parkeren kon ik wel vergeten.

Geen opmerkingen: