dinsdag 5 augustus 2008

Weer op stap

Voor vandaag stonden er weer de nodige kilometers op het programma. Eerste halte: m'n postbus in Eindhoven, en dan naar Connexxion om m'n adreswijzigingen (verblijfadres en postadres) door te geven. Dat leverde weer een moeilijke blik op, want kennelijk mogen die taxibusjes de grens niet zomaar over; daar is dan kennelijk weer een aparte verzekering voor nodig. Dus heb ik maar meteen voorgesteld om die bus dan in Valkenswaard neer te zetten, dat stukje van m'n caravan naar Valkenswaard doe ik dan wel met m'n eigen auto. Meteen ook maar even aangegeven dat ik hopelijk volgende week weer aan de slag kan, en anders de week daarop.

Volgende halte: Pauline: weer even bijkletsen en het logeerbed terugbrengen. Dan nog even op m'n eentje door naar 't Zijspoor want ik begon toch langzaam wel honger te krijgen. En daarna was het weer tijd om richting Helma te gaan. Die was al weg toen ik binnenkwam, maar dat geeft dan iets om naar uit te kijken. ;-)

Alleen het Internetten was weer doffe ellende. De verbinding op zich werkt wel, maar m'n laptop had het om de haverklap weer eens te warm en hield er dus een paar keer gewoon mee op. Tijd voor een nieuwe.

Ook maar weer eens een poging gedaan om een caravanverzekering te regelen. Dat wordt nog een probleem, want elke verzekeraar wil het bouwjaar weten, maar wat ik niet weet kan ik ze ook niet vertellen.

Geen opmerkingen: