vrijdag 8 augustus 2008

Alweer een drukke dag

De weergoden hadden vandaag echt even een flinke hekel aan ons, gewone stervelingen. De ene bui was nog niet voorbij of de volgende diende zich al weer aan. En dat uitgerekend op een dag dat ik weer op stap moest.

Na de obligatie tussenstop bij m'n postbus ben ik de sleutel van m'n taxibus in gaan leveren. Die bus blijkt definitief weg te zijn, dus ik ben benieuwd wat voor bus ik straks krijg. De baas voorziet in elk geval wel problemen met m'n nieuwe route, aangezien ik in momenteel in België verblijf. Die bus mag namelijk de grens niet over, en 'm dan maar in Valkenswaard parkeren vond de baas ook al geen goed idee. Volgende week zijn de nieuwe routes klaar en dan zien we wel weer verder.

Na dit bezoek aan mijn bron van inkomsten was het weer tijd voor een bezoek aan m'n bron van uitgaven. Inderdaad, er moesten weer boodschappen gedaan worden. Eigenlijk is het helemaal niet nodig om in Eindhoven boodschappen te doen, hier hebben ze tenslotte ook supermarkten, maar ik was toch in de buurt, dus kon het in één moeite door.

Vervolgens nog even door naar m'n opslag: een doos met computerspul erin, een doos met levensmiddelen en een doos met kleren eruit. Dat zal voorlopig nog wel even doorgaan zo: telkens een doos eruit, de inhoud uitsorteren (bewaren / verkopen / weggooien) en vervolgens alles wat niet weg kan en ik niet in m'n caravan kwijt kan (of wil) weer terug de opslag in. En dan maar hopen dat het snel zoveel minder wordt dat ik over kans stappen op een kleinere en goedkopere opslagruimte.

Toen moest ik nog op zoek naar een brievenbus. De tweede klacht over het politieoptreden moest verstuurd worden, maar vanuit Nederland is dat goedkoper dan vanuit België. Gelukkig was het Kastelenplein vlakbij. Op de gok heb ik op het parkeerterrein ook nog even m'n laptop opgestart, en zowaar, daar blijkt iemand een onbeveiligd draadloos netwerk te hebben. Mooi, meteen even Internet op dan! Netto resultaat: maandagmiddag na m'n bezoek aan GGzE ga ik m'n pannen ophalen bij Monique. Wat mij betreft ook meteen weer een mooie gelegenheid om m'n kookkunsten uit te proberen op een gewillig slachtoffer. :-)

De avond in het kort: eten, TV kijken (The Simpsons en Top Gear), daarna nog een wandeling over de camping (het was zowaar droog voor de afwisseling) en dan naar bed.

Geen opmerkingen: