maandag 4 augustus 2008

Rustig dagje

De Internetverbinding hier heeft z'n voors en z'n tegens. Het heeft natuurlijk wel wat, lekker op het gras zitten bij de plas (sorry, het meer) en draadloos Internetten. Nadeel ervan is dat er alleen bereik is aan (vanuit mijn caravan bekeken) de andere kant van die plas. Aanspraak levert het in elk geval wel op, zij het dan alleen van mannen die hier op vakantie zijn en afkickverschijnselen hebben van hun Internetverslaving. Vrijgezelle dames lijken niet geïnteresseerd te zijn. Gelukkig ben ik vandaag niet door de regen verdreven. Alhoewel, het is nu 20:30 en ik zit nog buiten te Internetten, maar zo te zien komt de volgende regenbui er al weer aan.

Vanmiddag maar eens gekeken wat er in m'n caravan zoal in de bergruimtes onder de banken ligt. Ik heb gisteren al flink opruiming gehouden in het serviesgoed (genoeg voor een klein leger) maar onder een van de banken bleek nog meer te liggen! Dat, en genoeg beddengoed om een klein hotel mee te kunnen beginnen. Ook nog een poging gedaan een verzekering voor m'n caravan te regelen, maar daarvoor blijk ik het bouwjaar nodig te hebben. Maar helaas, op het typeplaatje staan wel merk, type en chassisnummer, maar het bouwjaar hebben ze niet ingevuld.

Ook wel lastig: ik wilde nog even een paar brieven uitprinten (onder andere eentje voor de volgende klacht over het optreden van de Eindhovense politie). Bleek het papier op te zijn, en jawel, dat heb ik hier ook niet liggen. Dat betekent dus dat ik morgen weer een paar Euro uit moet geven voor een pak papier, terwijl ik thuis nog vijf pakken heb liggen...

Geen opmerkingen: