dinsdag 26 augustus 2008

Ziek maar wel bezig

Ik ben dan wel even met ziekteverlof, maar dat wil uiteraard niet zeggen dat ik niks gedaan heb vandaag. Ik heb eigenlijk van alles gedaan: stofzuigen, afwassen, administratie weer eens een eindje bijgewerkt, wat zooi opgeruimd, een brief geschreven voor m'n advocaat aangezien die niet reageert op e-mails, en nog wat correspondentie met Woonbedrijf uitgeprint om ze morgen op hun kantoor eens mee om de oren te slaan. Die brief (waarin ik verzoek om urgentiestatus) is al meer dan een maand geleden verzonden maar tot op heden hebben ze het niet nodig gevonden te reageren.

Tussendoor Connexxion even gebeld om te vertellen dat ik morgen weer aan het werk ga, en afgaande op hoe het klonk aan de andere kant van de lijn waren ze daar maar wat blij mee. Da's gunstig, want dat betekent dat ze momenteel zitten te springen om chauffeurs, en dat zou wel eens extra ritten op kunnen leveren. En dus extra Euro's.


Daarna was het tijd om m'n auto maar alvast buiten het terrein te parkeren en dan het Internet weer eens op te gaan. Ook daar was alles niet zoals het moest zijn. Zo beweert TomTom HOME (de software waarmee ik m'n TomTom-apparaat kan bijwerken) dat er ruim 5.000 kaartupdates op me staan te wachten, maar als ik die op wil halen beweert datzelfde TomTom HOME dat er geen updates gevonden zijn. Huh? Dat werd dus een mailtje naar de helpdesk, en wachten op het antwoord. Net zoals ik ook nog steeds wacht op antwoorden van Simyo en de ANWB; kennelijk is het toch moeilijk om e-mails met vragen te beantwoorden en problemen op te lossen.

Geen opmerkingen: