maandag 18 augustus 2008

And now, back to work

Vanochtend liep de wekker om 05:00 af, en vreemd genoeg had ik niet eens zo'n moeite met opstaan. Aankleden, ontbijten, om 05:45 richting parkeerterrein, tien minuten later weg, en rond 06:45 bij Connexxion. M'n bus startte uiteraard niet, maar gelukkig hebben ze bij de Planning een prachtig (zij het vrij zwaar) apparaat staan waarmee dat verholpen kan worden. Twee kabels aansluiten, motor starten, en dan voorlopig niet meer uitzetten.

De communicatie bij Connexxion was weer als vanouds. Om 07:15 stond ik bij kind #1 aan de deur, alwaar z'n zus kwam vertellen dat de knul niet meeging vanochtend en dat ze dat om 07:00 al aan Connexxion had doorgegeven. Tien minuten later belde Connexxion op om te vertellen dat hij was afgemeld... Nummer 3 zou de hele week niet meegaan, maar die bleek dus gewoon wel mee te gaan. Kortom, het is nog steeds dezelfde puinhoop als vorig schooljaar.

Om 09:30 vertrok ik weer bij Connexxion, even boodschappen gedaan en dan maar op zoek naar een onbeveiligd draadloos netwerk (en gevonden op het parkeerterrein bij de Lidl aan de Karel de Grotelaan). Te weinig tijd om terug naar Lommel te rijden, want om 13:00 had ik weer een afspraak bij GGzE. Daar verteld over Tom's bezoek en de problemen gerelateerd aan het hervatten van m'n werk. Over twee weken weer terug.

In de postbus vandaag een brief van m'n advocaat. Dat wil zeggen, weer de gebruikelijke doorgezonden correspondentie zonder nadere toelichting. Deze keer: Sonja's advocate had tot ergens deze week de tijd om een verweer in te dienen, maar vanwege haar vakantie is verzocht om vier weken uitstel, die ze ook gekregen heeft. Waarmee de hele procedure opnieuw vertraagd wordt.

Het was trouwens wel een Dag der Vergeetachtigheid. Het zou gaan regenen, dus had ik m'n paraplu bij de deur gezet zodat ik beslist niet zou vergeten. Halverwege de grens realiseerde ik me opeens wat ik vergeten was -- juist, de paraplu. De headset voor m'n GSM laat ik altijd in m'n auto liggen, alleen gisteravond heb ik 'm eruit gehaald en dus ben ik vandaag vertrokken zonder headset. M'n GSM laat ik nooit achter in de auto, maar bij het GGzE heb ik 'm vol in het zicht in de auto laten liggen. Of niemand had het in de gaten, of de potentiƫle dief vond het een te oud model, maar toen ik terug kwam lag m'n GSM nog precies waar ik 'm achtergelaten had. Voor de nieuwsgierigen onder ons: ik heb een Nokia 3510i, gekocht ergens eind 2003. Inderdaad, al bijna vijf jaar oud maar hij doet het nog prima, dus waarom zou ik een andere kopen?

Morgen heb ik van pakweg 09:00 tot 14:30 niks te doen, eens kijken of het doenbaar is om tussendoor terug naar Lommel te rijden; dan zou ik zo'n 3,5 uur om nog iets nuttigs te doen. Ik zou niet weten wat ik anders 5,5 uur lang zou moeten doen. Als iemand nog suggesties heeft: laat maar horen.

En dan vanavond via MSN ook nog het verheugende bericht van Pauline dat ze een woning heeft toegewezen gekregen en over twee weken kan gaan verhuizen. Gefeliciteerd meid!

Geen opmerkingen: