zaterdag 21 maart 2009

Appeltaart en wisky

Officieel begint vandaag de lente, en dat was te merken ook: stralend lenteweer (15 graden in de zon en uit de wind) en morgen zou het ook zoiets moeten worden. Een mooie gelegenheid dus om weer eens verder te gaan met de voorjaarskuis.

Terwijl ik daarmee bezig was belde Rob: hij zou vanmiddag even naar Lommel komen. Gauw nog even een beetje opruimen dan, en vervolgens even richting Lommel om wat boodschappen te doen, wat gebak te halen (een heuse Vlaamse Breughel-appeltaart), en meteen ook maar even de e-mail op te halen. Rob kwam, ging een uurtje later weer, en ik was een fles wisky (Cutty Sark voor de ingewijden) rijker.

Vanavond heb ik me maar weer eens lekker lui voor de TV geïnstalleerd en die wisky uitgeprobeerd. Rob had gelijk, hij smaakt inderdaad helemaal niet slecht.

Voor de rest valt de opkomst nogal tegen. Van de veertien mensen die uitgenodigd zijn is er tot nog toe eentje verschenen, komen er zeven niet, en heb ik van vijf mensen niks gehoord. Alleen Pauline komt morgenmiddag nog.

En uiteraard krijg ik Tom en Max ook niet te zien, maar het zou waarschijnlijk iedereen verbaasd hebben als Van Galen dat verzoek wel doorgestuurd zou hebben en Sonja ook nog eens positief gereageerd zou hebben. Ach ja, Van Galen wordt straks toch al op zoveel punten aangeklaagd, deze tegenwerking kan er ook nog wel bij.

Geen opmerkingen: