woensdag 18 maart 2009

Voorjaarskuis, deel 2

Vandaag was een vrije dag, en zoals altijd had ik het op m'n vrije dag drukker dan wanneer ik moet werken. Dankzij alle stress en andere ellende slaap ik slecht en was ik dus rond 07:00 al wakker. Nog een half uurtje blijven liggen, en toen maar opgestaan. De wandeling naar het toiletgebouw leerde dat het een mooie dag zou worden. Da's gunstig want m'n humeur en m'n energie zijn direct gerelateerd aan het weer. Oftewel, vandaag ging het er flink tegenaan.

Jawel, de voortzetting van de voorjaarskuis. Deze keer niet buiten maar binnen, vandaag ben ik maar eens begonnen met puinruimen in m'n caravan. Het wordt zowaar al wat, het grootste deel van m'n bank is zowaar weer zichtbaar, en de hoeveelheid zichtbaar vloeroppervlak is ook flink toegenomen (voor zover zoiets "flink kan toenemen" in een stacaravan).

Minpuntje was alleen iets wat ik tegenkwam toen ik de kussens van een deel van de bank haalde om spullen op te bergen in de bak onder de bank. M'n caravan heeft nogal een vochtprobleem, door de zwaartekracht loopt dat van het raam af naar beneden en komt op de wanden terecht. Combineer dat met het feit dat er gestookt wordt in m'n caravan, en je hebt een perfecte voedingsbodem voor...

Schimmel. Gatverdamme! Heet water, allesreiniger en een keukensponsje brachten uitkomst.

Vanmiddag was het weer eens tijd om richting Lommel te gaan voor een ritje over de digitale snelweg. Helaas zat in de e-mail (nog) geen reactie van mr. Martens op het gezever van Van Galen.

Geen opmerkingen: