zaterdag 14 maart 2009

Halve kracht

Dankzij die knallende koppijn is er van enige nachtrust geen sprake geweest. Wel veel koppijn, een serie huilbuien en woede-uitbarstingen, maar nog geen minuut slaap. Eigenlijk had ik vandaag moeten gaan werken, maar ik heb me maar ziekgemeld. Taxirijden is niet verantwoord als er iemand continu met een zware hamer aan de binnenkant tegen je schedel aan het slaan is.

Alles gaat vandaag op hooguit halve kracht, maar da's voldoende. Net voldoende om Operatie Boemerang alvast verder voor te bereiden. Gewoon, voor het geval mijn Engelen ingrijpen en ik m'n verjaardag toch nog haal.

Vorige week vroeg iemand of ik nog wat ging doen voor m'n verjaardag. Ik heb overwogen om dan inderdaad mensen uit te nodigen voor een klein feestje, maar gezien de ontwikkelingen van afgelopen week zie ik daar maar van af. Wie langs wil komen is natuurlijk toch wel welkom, zowel het weekend als de maandag hoef ik toch niet te werken.

Geen opmerkingen: