woensdag 11 maart 2009

De leugen regeert

Vandaag was een vrije dag en die is uiteraard zo ongeveer volledig besteed aan het opstellen van een reactie op de leugens van Van Galen. Aan het einde van de middag was het verhaal klaar en kon ik het doormailen, vrijwel tegelijkertijd kwam er een mailtje van mr. Martens met, jawel, alweer een fax van Van Galen. Het zal de aandachtige lezer niet verbazen dat ook deze ronde de waarheid weer eens geweld werd aangedaan. Volgens Van Galen zou Sonja in het gesprek "haar goodwill" getoond hebben (dat is verder niemand opgevallen) en zou ik haar "dermate respectloos" behandeld hebben dat ze "niet langer bereid is haar medewerking te verlenen bij het verkrijgen van een woning". Oftewel, Sonja heeft weer een excuus verzonnen om mij weer eens lekker onderuit te halen.

Ook een mooie: "Het feit dat dit gedrag ook nog eens door uw cliƫnt wordt ontkend, ondanks dat hier twee getuigen van zijn, is een dubbele klap in haar gezicht". Och arme, moeten we nu medelijden met Sonja krijgen of zo? Krokodillentranen zijn, niets anders. En nee, Van Galen heeft haar bewering niet onderbouwd met een verklaring van die getuigen maar dat zal niemand meer verbazen.

Ik vraag me af waar Van Galen haar rechtendiploma eigenlijk heeft behaald. Gezien haar overweldigende incompetentie heb ik het vermoeden dat ze dat niet in de examenzalen behaald heeft maar of via Internet heeft gekocht of haar examens tussen de lakens heeft afgelegd. Die ervaring kan haar nog van pas komen, ik moet toegeven dat ze niet onaantrekkelijk is en als het aan mij ligt is ze binnenkort geen advocaat meer, dus met haar uiterlijk en ervaring moet ze zo aan de slag kunnen op het Baekelandplein in Eindhoven.


Tien punten voor degene die 'm als eerste doorheeft en het hier meldt.

De avond is uiteraard besteed aan het opstellen van een reactie op de laatste lichting onzin, morgenochtend maar even mailen voordat ik aan het werk ga.

Geen opmerkingen: