woensdag 25 maart 2009

De baas en de regels

Per 23 maart 2009 heeft de baas de Botax overgenomen (althans de chauffeurs, voertuigen en contracten), dus hebben ze het momenteel razenddruk op de administratie, en dus werd mij gisteren verteld dat de bevestiging van m'n contractverlenging over een paar dagen wel een keer in m'n postvakje zou liggen. Ze hebben zichzelf overtroffen, vanochtend lag-ie er al in. Wim Jansen heeft toch niet kunnen nalaten om in die brief te vermelden dat hij hoopt dat ik me voortaan aan de bedrijfsregels zou houden.

Nogal voorbarig, lijkt me, zelf houdt hij zich niet aan de CAO. Zo moet hij bijvoorbeeld een vakantiekaart verstrekken waarop wordt bijgehouden hoeveel verlof- en overwerkuren je hebt opgebouwd en opgenomen, of hij moet die gegevens altijd op de loonstrook vermelden. Hij doet echter geen van beiden, waardoor ik dus geen idee heb hoeveel verlof- en overuren ik heb.

Geen opmerkingen: