woensdag 4 maart 2009

Dat is snel!

Die lange dag van gisteren heeft vandaag z'n tol geëist: m'n wekker stond op 08:30 maar pas om 12:00 ben ik uit bed gekomen. Nog net genoeg tijd om te ontbijten, m'n administratie bij te werken en m'n wisselgeld aan te vullen, en dan weer richting Nuenen. Met de obligate tussenstop bij de postbus uiteraard.

In m'n pauze ben ik m'n e-mail maar weer eens op gaan halen. Zowaar, ambtelijke molens draaien vaak langzaam maar deze keer niet, want de Gemeente Eindhoven had een mailtje gestuurd om te vertellen dat m'n nieuwe paspoort al binnen is. Dus zal ik morgen ook weer op tijd moeten vertrekken zodat ik 'm op kan gaan halen.

Om 21:25 stond ik op het station, een uur later nog steeds, en zag het er niet naar uit dat ik nog aan de beurt zou komen. Dus heb ik maar eens geïnformeerd of ik naar binnen kon. Dat kon, maar ik was nog niet weg of de vraag kwam of ik nog even "de pomp af wilde sluiten". Vooruit dan maar weer. Dat afsluiten houdt in dat je iets voor 23:00 bij een bepaald tankstation moet staan en daar in je auto moet wachten tot de pompmedewerker vertrokken is. Geen taxiwerk dus maar beveiliging. Alsof ik nog niet genoeg stilgestaan heb vandaag.

Geen opmerkingen: