donderdag 5 februari 2009

Doe-het-zelf executie

Vanochtend was het even aanpoten. Het formulier voor de gemeente Eindhoven moest worden ingevuld, en uiteraard heb ik daarbij mijn gegevens niet ingevuld maar die van Sonja wel. Met een beetje mazzel legt de Gemeente Eindhoven dan dadelijk beslag op haar loon in plaats van op het mijne.

Kennelijk wordt van je verwacht dat je alle medewerking verleent als de Gemeente loonbeslag wil leggen, maar dan hebben ze aan mij toch een slechte. Als ze willen weten waar ik werk en wat ik betaald krijg zoeken ze dat zelf maar uit. Wat ze nu eigenlijk doen is net zoiets als iemand tot de strop veroordelen, de veroordeelde dan zelf de strop in het touw laten leggen en 'm vervolgens ook nog zelf de executie laten uitvoeren.

De brief van de Gemeente plus het formulier moest vervolgens worden ingescand, want dat moet zowel naar mijn advocaat als naar die van Sonja. Dat was nog een hele toer: PC ontkoppelen en opzij zetten, andere PC neerzetten en aansluiten, scanner uit z'n opbergplek halen en aansluiten, vervolgens scannen, alles weer loskoppelen, scanner opruimen, PC's weer omwisselen, en dan de scans nog uitprinten. Dat laatste schiet ook al niet echt op, m'n printer lijkt toch wel wat geleden te hebben van de kou.

Daarmee was het hoogste tijd geworden om naar m'n werk te gaan. Onderweg nog even het formulier voor de Gemeente op de post gedaan, en dan maar afwachten. Dan moet ik alleen vannacht bij terugkomst nog wel even wat documenten opzoeken, want morgen om 11:00 heb ik weer een afspraak bij m'n advocaat. Dat wordt dus vroeg op.

Geen opmerkingen: