vrijdag 6 februari 2009

Uitnodiging

Zoals verwacht was het gesprek met m'n advocaat weer een vruchtbaar gesprek. Met het eerste onderwerp, Connexxion, waren we snel klaar: die krijgen volgende week nog een laatste kans om de zaak onderling op te lossen, daarna wordt het een rechtszaak. Voor het volgende onderwerp, de echtscheiding en alles wat er omheen hangt, hadden we langer nodig. Heel kort samengevat: mr. Martens gaat nog eens een poging wagen iedereen aan tafel te krijgen en hij gaat de kwestie van het co-ouderschap aankaarten. In het verleden is al vaker geprobeerd wederpartij aan tafel te krijgen, ook Combinatie Jeugdzorg probeert het telkens weer, maar tot op heden is het niemand gelukt, dus ik moet nog zien dat het 'm lukt. Het dringt kennelijk nog steeds niet door tot Sonja en mr. Van Galen dat de zaak alleen maar verder escaleert door hun voortdurende tegenwerking, en ze beseffen ook nog steeds niet dat die tegenwerking tegen hen zal worden gebruikt in de rechtszaal.

Dan wist mr. Martens verder nog te vertellen dat wederpartij op 24 februari 2009 haar "memorie van antwoord" ingediend moet hebben (dat is dus inzake het hoger beroep) en dat de uitspraak inzake de echtscheiding op 13 maart 2009 zal plaatsvinden. De inhoud van de rest van het gesprek valt vanzelfsprekend weer in de categorie "de vijand leest wellicht mee".

De brief van de Gemeente Eindhoven was ik vergeten mee te nemen, dus die moet ik nog even naar mr. Martens mailen.

Vanavond kwam er opeens een SMS-je van Angelique met de vraag wanneer we op stap gaan. Ze is me dus toch nog niet vergeten. Het zal geholpen hebben dat ik haar eerder deze week een SMS-je gestuurd had om haar te feliciteren met haar verjaardag. Aangezien ik toch niks anders te doen had dan wachten heb ik meteen maar een berichtje teruggestuurd met de suggestie om morgenavond de kroeg in te gaan. En toen bleef het weer stil...

Geen opmerkingen: