zondag 8 februari 2009

Relaxte periode

Na vanochtend weer veel te lang in bed te zijn blijven liggen ben ik eerst maar eens richting toiletgebouw gegaan om te douchen. Helaas, alle vier de douches bleken bezet te zijn dus ben ik eerst maar gaan ontbijten en alvast off-line m'n weblog bijgewerkt en wat e-mails zitten schrijven.

Intussen waren de douches weer vrij, deze keer heb ik echter waarschijnlijk een nieuw record neergezet: echt warm was het water niet, ik heb in 2,5 minuten weten te douchen. Volgende keer toch maar in twee fasen douchen: eerst de douche aanzetten, dan op m'n gemak naar het toilet, tegen dat ik daarmee klaar ben zijn de zes minuten van de douche ook om en is het water in de boiler hopelijk opgewarmd. Douche opnieuw aanzetten, deze keer er wel onder gaan staan, en dan maar hopen dat de truc werkt.

Aan het einde van de middag was het voorbereidende werk gedaan en kon ik op stap richting Lommel. Aldus geschiedde, m'n weblog is weer bijgewerkt en m'n e-mails zijn de deur uit. Vanavond op tijd naar bed, want morgen moet ik om 08:00 weer werken. Op zich zit ik nu wel in een relaxte periode: gisteren en vandaag vrij, dan twee dagen werken, weer twee dagen vrij, drie dagen werken. Da's toch beter dan die werkweken van zeven dagen. Dat zou trouwens voorbij moeten zijn, het verhaal gaat dat dit inmiddels niet meer toegestaan is.

Geen opmerkingen: