zaterdag 7 februari 2009

Soms is het leven zo slecht nog niet

Om 13:00 had ik een afspraak in Heeze, met iemand die een chaletje te huur zou hebben. Ik heb de dame in kwestie niet gevonden. De straat heb ik nog wel gevonden, maar nummer 20 (waar ik moest zijn) niet. Het laatste huis voor de kruising was nummer 18, dus leek het me logisch dat het eerste huis na de kruising nummer 20 wel zou zijn. Niet dus, dat was nummer 42. Geen spoor van de nummers 20 tot en met 40.

Dan maar door naar Eindhoven, even de batterij-omruiltruc uitproberen (gelukt!) en vervolgens ook maar eens naar de kapper, want dat was wel heel erg nodig.

Daarmee was de middag een heel eind om, dus heb die ik maar verder volgemaakt met huishoudelijk werk, dan hoeft dat morgen niet meer. Even terug naar de caravan, wasgoed ophalen, en dan naar de Wash-O-Matic om de was te doen. Daarna meteen door naar 't Bagetje, maar daar zat het helemaal vol. Terug naar m'n caravan dan maar, was opruimen, en tot de ontdekking komen dat ik toch niet alle was had meegenomen naar de Wash-O-Matic. Shit.

Een uurtje later nog een keer naar 't Bagetje gegaan, en deze keer was er wel plek. Jummie, een broodje (nou ja, broodje naar Belgische begrippen dan hè) met braadworst, ajuin (gebakken ui voor de niet-Vlaamssprekenden onder ons) en zuurkool. Plus een warme chocolademelk. En dat alles voor een bescheiden € 5,10. Soms is het leven zo slecht nog niet.

Geen opmerkingen: