dinsdag 10 februari 2009

Herfstweer

Gisteravond kwam het hemelwater met bakken naar beneden, vanochtend was het gelukkig gereduceerd tot een lichte regenval. Helaas was dat ook het beste weer van de hele dag, want hoe later het werd hoe harder het weer ging regenen, tot 's middags de regen overging in sneeuw. Het leek wel herfst. Eén van m'n klanten had dezelfde mening als ik: het beste wat je met dit weer kunt doen is lekker thuisblijven, verwarming aan, en met een boek en een bak koffie op de bank.

Dankzij de centrale was ik weer eens later afgewerkt dan gepland. Rond 16:30 had ik verzocht om einde dienst, dat werd prompt goedgekeurd, maar drie minuten later kwam er toch nog een rit achteraan. Waarmee ik dus niet om 17:00 afgewerkt was maar om 17:45.

Vanavond heb ik maar eens een fles wijn opengetrokken. Zuid-Afrikaanse, van de Nettorama. Die smaakt prima, alleen was ik na twee glazen behoorlijk aangeschoten. Da's ongebruikelijk, meestal heb ik daar geen last van. Toch maar even op het etiket gekeken, blijkt het wijn te zijn met 13,5% alcohol.

Het hielp in elk geval wel met in slaap vallen, meer dan twee minuten kan het niet geduurd hebben.

Geen opmerkingen: