dinsdag 17 februari 2009

Ziekmelding

Die klap van gisteren blijkt toch harder aangekomen te zijn dan ik dacht. Zo hard zelfs dat ik vanmiddag m'n baas maar gebeld heb om me ziek te melden.

Aangezien ik toch bezig was heb ik ook m'n advocaat maar eens gebeld, want die laat alsmaar niks van zich horen. Van dat gesprek werd ik ook al niet vrolijker: het lijkt erop dat hij maar weinig moeite heeft gedaan om mr. Van Galen te bereiken, hij zou het vanmiddag nog eens proberen. Ik heb 'm er toch maar even op gewezen dat met name de kwestie rond co-ouderschap zeer dringend is en geen weken kan wachten.

Eigenlijk mag het niet, als ik ziek ben mag ik de eerste dagen niet weg, maar ik ben toch maar even naar Eindhoven gereden. Post ophalen en boodschappen doen.

Vanavond heb ik me maar weer eens languit op de bank geïnstalleerd, TV kijken in het gezelschap van bier en een bak chips. Dat bier kwam voor de verandering niet uit een fles maar uit een kleine fust. Een tijdje geleden heb ik die fust van Rob gekregen, compleet met een iets van een tapsysteem. Geen complete tap, maar voldoende om het bier uit de fust en in m'n glas te krijgen. Dankzij het koude weer was het in elk geval wel goed gekoeld bier. Weliswaar Heineken, maar een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. Het smaakte toch wel.

Geen opmerkingen: