donderdag 12 februari 2009

Operatie Boemerang

Het was weer eens een drukke dag -- en dat heet dan een vrije dag te zijn. Ik heb het drukker dan op dagen dat ik moet werken...

Vanochtend ben ik verder gegaan met iets wat ik "Operatie Boemerang" genoemd heb. De precieze inhoud hou ik uit strategische overwegingen nog voor me, maar het heeft betrekking op de harde maatregelen tegen Sonja en haar advocate als ze weer dwarsliggen. Vervolgens m'n witte was verzameld en achter in de auto gezet, want er moesten weer kilometers gemaakt worden.

Om 14:00 had ik een afspraak bij de GGzE, voor het eerst op hun nieuwe locatie. In het pand wordt nog volop geklust dus het was even zoeken naar het secretariaat. Daarna ging de rit eerst naar het kantoor van VGZ om m'n reactie op hun aanmaning af te leveren (want op e-mail reageren ze niet), dan naar de postbus (die leeg bleek te zijn) en dan door naar Lommel.

Nee, niet meteen naar m'n caravan, eerst naar de Wash-O-Matic om de was te doen. Ik had net m'n machine aangezet toen ik gebeld werd. Zowaar, iemand van de Eindhovense politie. Ik had gezegd dat ze binnen een week contact met me moesten opnemen, degene die m'n klacht moet behandelen is echter met ziekteverlof en wordt maandag weer terugverwacht. Kennelijk waren ze toch wel zenuwachtig omdat ik gedreigd had naar de media te stappen. Ik heb ze uitstel verleend tot maandag.

Toen m'n kleren gewassen waren werd het tijd om mezelf ook maar eens te gaan wassen, dan kon ik meteen m'n nieuwe aanpak bij het douchen uitproberen. Ter herinnering: eerst de douche aanzetten, dan op m'n gemak naar het toilet, tegen dat ik klaar ben zijn de zes minuten van de douche voorbij, met een beetje mazzel is het water in de boiler dan opgewarmd en kan ik warm douchen.

Dat bleek dus niet te werken. Bij de tweede ronde kwam er de eerste halve minuut of zo wel warm water uit de douche, daarna werd het weer koud water. Brrr...

Ter afsluiting van de avond nog even een ongelukje gehad. Op weg naar het toiletgebouw bleek het asfalt glad te zijn en ben ik onderuit gegaan. De klap blijk ik opgevangen te hebben met m'n linker elleboog en in mindere mate met m'n achterhoofd. Ja, dat deed inderdaad behoorlijk pijn, maar ik lijk er niks aan overgehouden te hebben anders dan een pijnlijke elleboog en een lichte hoofdpijn. Hopelijk is het morgenochtend over, anders moet ik me nog ziek gaan melden.

Geen opmerkingen: