donderdag 30 april 2009

Cupido slaat toe

Sylvia en ik konden het al meteen vanaf het begin goed met elkaar vinden, ongetwijfeld omdat we een vergelijkbare problematiek hebben. We zijn dus heel veel met elkaar opgetrokken de afgelopen dagen en tja, dan kan het natuurlijk niet uitblijven.

Eerder had een van onze medepatiënten al eens opgemerkt dat we "een schattig stel" waren ook al waren we geen "stel", maar dat is vandaag veranderd. Ik heb weer een vriendinneke!

Het is te gek voor woorden: ik ben nog niet eens gescheiden en ik heb nu al een nieuwe relatie. Maar ach, Sonja heeft al jaren een ander (en die arme vent is waarschijnlijk ook de biologische vader van Max) dus waarom zou ik niet een ander mogen hebben? M'n leven wordt er in elk geval wel een stuk draaglijker van.

Nu eens zien hoe lang we het stil kunnen houden.

1 opmerking:

Monique zei

Leuk te lezen Jeroen! Heel veel geluk!

Groetjes, Monique