maandag 20 april 2009

Hoorzitting

Helaas, alle goede voornemens ten spijt stond ik vanochtend niet opnieuw om 08:00 naast m'n bed. Het is een uurtje later geworden.

Het enige belangrijke vandaag was de hoorzitting van de Klachtencommissie van De Combinatie Jeugdzorg. Grote afwezige was Ageeth Bikker, die kwam niet omdat ze vermeld staat in m'n weblog. Nou ontgaat het mij volledig waarom ze dan niet bij de hoorzitting aanwezig kon zijn (die is er juist gekomen door haar gedrag) maar goed, de motieven van De Combinatie Jeugdzorg (en andere instanties) zijn wel vaker in nevelen gehuld.

Het is natuurlijk afwachten wat de uitspraak van de Klachtencommissie zal zijn, maar op zich ben ik redelijk optimistisch. Het was een waar genoegen om eens mee te maken dat een wederpartij de nodige kritische vragen en opmerkingen krijgt; tot nog toe heb ik eigenlijk niks anders meegemaakt dan de "Aan-Vrouwen-Stellen-Wij-Geen-Kritische-Vragen" mentaliteit van de Bossche Rechtbank.

In m'n postbus lag weer eens een fax van Van Galen: aangezien ik de proceskostenveroordeling nog altijd niet betaald heb gaat ze over tot betekening en executie van het vonnis, met als toevoeging dat alle kosten daarvan voor mijn rekening zijn. Ik ben toch benieuwd hoe ze dat vonnis wil laten betekenen. Volgens de dagvaarding verblijf ik op een onbekend adres en heb ik domicilie gekozen ten kantore van mr. Martens. Dan heeft Van Galen toch een probleem: ik heb namelijk nooit domicilie gekozen ten kantore van mr. Martens dus kan het vonnis daar niet betekend worden, en aangezien ik volgens Van Galen op een onbekend adres verblijf kan ze het ook niet ergens anders laten betekenen.

Ik ben al dat gezeik intussen wel spuugzat, en dat betekent dat ik me niet meer laat sussen met "wacht nog maar even af, misschien gaat het binnenkort allemaal beter". Tijd voor de tegenaanval. Nog even wat documenten kopiëren en dan gaat Operatie Boemerang beginnen...

Geen opmerkingen: