woensdag 8 april 2009

Foutje, bedankt!

Het weer vandaag viel in de categorie: het is dat ik al depressief ben, maar anders zou ik het geworden zijn. Grijs, bewolkt, regen. Weer dus om in bed te blijven, maar dat heb ik niet gedaan. Sterker nog, ik ben (zij het noodgedwongen) nog de deur uit geweest naar Lommel

M'n advocaat laat namelijk alsmaar niks van zich horen ondanks dat ik 'm een paar weken een paar vragen heb gesteld en 'm daar vorige week ook nog eens aan herinnerd heb, dus werd het wel eens tijd voor de volgende herinnering. Ik heb 'm ook meteen maar verteld dat ik uiterlijk aanstaande vrijdag wil horen waar en wanneer het viergesprek plaatsvindt (daar hoor ik namelijk ook alsmaar niks over) en dat bij uitblijven van die informatie ik na het weekend ga beginnen met harde maatregelen tegen ons Duivelse Duo.

Om 16:15 belde Leo Verhoeven op om er aan te herinneren dat we vandaag om 15:30 een afspraak hadden. Huh, die stond toch voor morgen gepland? Niet dus, ik heb het kennelijk verkeerd genoteerd. Da's niet voor het eerst, bij de GGzE ben ik ook al een paar keer niet op komen dagen omdat ik het verkeerd in m'n agenda had staan.

Nou zou je denken dat als je iemand belt voor een afspraak, je vooraf al bekijkt wanneer je tijd hebt. Niet dus, hij zou "zo meteen" even terugbellen om een nieuwe afspraak te maken. Nou is Leo Verhoeven een politieman, daarmee een ambtenaar, en het tempo van ambtenaren mag algemeen bekend beschouwd worden. Het "zo meteen" bleek uiteindelijk "over 20 minuten" te betekenen. Maar goed, morgen dus niet naar het politiebureau, in plaats daarvan volgende week woensdag om 09:30. Een half uur later kwam hem beter uit, maar helaas voor hem kwam mij dat niet uit (om 11:15 moet ik in Nuenen zijn, vooropgesteld dat ik dan niet opnieuw met ziekteverlof ben) dus blijft het 09:30. Deze keer heb ik het wel goed in m'n agenda genoteerd.

Geen opmerkingen: