zaterdag 11 april 2009

Zou het toch nog wat worden?

De zaterdag begon met vreselijk slecht weer: een gigantische regenbui en een flink onweer. Toen ik (zo ergens rond 01:30) richting toiletgebouw ging was het gelukkig opgehouden met regenen. Helaas was dat weer voorbij toen ik het toiletgebouw weer uit kwam...

Niet getreurd, naarmate de dag vorderde werd het alsmaar beter weer en dat betekende dus dat er weer het een en ander gedaan kon worden. Eerst even naar Lommel voor een rondje Internet en Lidl, waarna het weer eens tijd werd voor de volgende actie in het kader van de voorjaarskuis: vegen en stofzuigen. Daarna was de voorraadkast aan de beurt: alles er uit, kast schoonmaken en alles weer terug er in, maar dan wel gestructureerder dan het was.

Tussendoor moet er natuurlijk gepauzeerd worden, en dat is met dit weer uitermate goed te doen. Flappen van de voortent omhoog, tuinstoel zover mogelijk achterover, boek en een glas Ice Tea erbij, en dan is de tijd wel door te komen.

Het buitenleven moest wel weer even onderbroken worden. In en rond m'n caravan moet ik zoveel mogelijk zelf doen, dus ook het klussen en tuinieren, en dus zijn de diverse woon-, klus- en tuinprogramma's op TV allemaal verplichte kost. Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar als ik op TV zie hoe van armzalige tuintjes iets prachtigs gemaakt wordt beginnen m'n handen te jeuken. En dat terwijl er aan die handen geen groene vingers zitten.

Zou het dan toch nog wat met me worden? :-)

Geen opmerkingen: