zondag 19 april 2009

Vroege vogel

Tegen alle verwachting in stond ik vanochtend om 08:00 al naast m'n bed. Het zal er iets mee te maken hebben dat ik gisteravond al om 22:15 in bed lag. Het was ook nog eens stralend weer, en dat stimuleert natuurlijk wel om van alles te gaan doen. Aan die mega-schoonmaak ben ik nog even niet begonnen, in plaats daarvan ben ik maar eens gaan puinruimen, het was wel weer eens nodig. Dat werd gevolgd door toch wat schoonmaakwerk, maar dat bleef beperkt tot m'n diverse elektrische kacheltjes. Die heb ik voorlopig niet meer nodig dus konden ze wel weer ingepakt worden, maar je moet ze natuurlijk wel schoon opbergen. Daarna ook nog m'n groene vingers wat oefening gegeven: onkruid verwijderen.

Tegen dat ik dat allemaal achter de rug had was de middag al een eind om en leek het me tijd om het verder maar rustig aan te doen. Werken is het mooiste wat er is dus je moet altijd zorgen dat je wat overlaat voor de volgende dag, niet waar? :-)

Ik heb nog hele stapels tijdschriften liggen die ik nog niet gelezen heb, dus ben ik daar maar eens aan begonnen. Lekker onderuit op een tuinstoel, bakkie koffie erbij, en dan mezelf maar eens op het gemakkie door ruim een halve jaargang van de Kampioen (uitgave van de ANWB) heengewerkt.

Geen opmerkingen: