zondag 12 april 2009

Hij sprak "Er zij water" en het was alzo

Een van de kenmerken van het campingleven is het gebrek aan haast; wat vandaag niet gedaan wordt schuift gewoon door naar morgen. Intussen ben ik volledig aangepast en dus hou ik hetzelfde tempo aan. Dat wil echter nog niet zeggen dat er eerste Paasdag helemaal niets gedaan is.

Vanmiddag zijn Ruben en ik weer verder gegaan met de waterleiding, en zowaar, nu stroomt het water inderdaad alleen nog maar uit de kranen en niet meer langs de muren. Het laatste lek is eindelijk gedicht. Nu echter heeft m'n toilet (dat ik eindelijk weer kan gebruiken) een probleem: de spoeling werkt niet goed. In de stortbak zitten twee grote onderdelen (die elk weer uit kleinere onderdelen bestaan), en die moeten eigenlijk precies langs elkaar kunnen bewegen. Helaas doen ze dat niet meer waardoor de spoelknop niet goed werkt.

Vanavond heb ik me laten verleiden tot een rondje badminton, eerst tegen Natascha (Ruben's wederhelft) en vervolgens tegen Ruben. Da's nog best afzien als je het niet gewend bent.

Geen opmerkingen: