zondag 26 april 2009

Wandelmaatje

Wandelen is keer op keer hele goeie therapie gebleken, dus doe ik dat ook hier volop. In elk geval drie keer per dag, na het eten. Lekker ontspannend en ook nog eens goed voor de spijsvertering.

Zoals altijd als je een aantal mensen bij elkaar zet kun je het met de een beter vinden dan met de ander. In mijn geval blijk ik het bijzonder goed te kunnen vinden met Sylvia. Daar heb ik gisteravond een hele tijd mee zitten praten, en we blijken elkaar heel goed te begrijpen.

Vanmiddag na het eten was het snel bekeken: we waren allebei behoorlijk duf, waarop ik haar geadviseerd heb om eens een eind te gaan wandelen. Vervolgens gezegd dat ik dat ging doen, en toen ze maar met z'n tweeën aan de wandel gegaan. Twee uur lang. Met een tussenstop bij de McDonald's voor een Flurry Cornetto (ijs met chocola). Twee chocoholics aan de wandel. :-)

Zoals het er nu uitziet gaan we nog heel wat meer wandelen de komende tijd. Oftewel, het lijkt erop dat ik ook hier een wandelmaatje heb!

Geen opmerkingen: