zaterdag 4 april 2009

De pasjes zijn binnen

Het weer viel vanochtend tegen na een weekje volop lente: frisjes en nevelig. Gelukkig is het in de loop van de dag beter geworden, niet zo mooi als gisteren maar voor de rest prima.

Om te beginnen heb ik vanochtend m'n gezicht weer laten zien bij de receptie, gewapend met een (uiteraard gecensureerde) uitdraai van m'n rekeningoverzicht om aan te tonen dat ik m'n staangeld betaald heb. Dat bleek intussen ook in het systeem te staan en dus ben ik nu in het bezit van vijf nieuwe pasjes: eentje voor elk van de geregistreerde bewoners van m'n caravan en eentje voor m'n auto. Het altijd aan de caravan parkeren van m'n auto is trouwens ook weer verleden tijd, sinds gisteren zijn en blijven de slagbomen dicht tussen 23:00 en 07:00 dus moet ik er weer op tijd aan gaan denken om 'm de avond vantevoren buiten het terrein op de parking te zetten als ik vroege dienst heb.

Meteen ook maar even geïnformeerd naar hoe het zit met het veranderen van m'n tuintje. Geheel volgens verwachting mag dat inderdaad niet zomaar: een bloembak neerzetten mag wel gewoon, maar als ik wat grootschaligers wil moet ik eerst even de plannen daarvoor komen laten zien. Je zou nog gaan denken dat het park geen eigendom is van een commercieel bedrijf maar van de Vlaamse overheid.

De Combinatie Jeugdzorg heeft me onlangs een "Hulpverleningsplan" gestuurd met een terugzendformulier waarop ik eventuele wijzigingen kon aangeven. Dat waren er echter nogal wat (het plan staat stijf van de foutieve, incomplete en achterhaalde informatie) dus dat ging niet passen. Het heeft een paar uurtjes gekost maar de reactie ligt klaar, maandagochtend nog even opsturen en dan maar afwachten of ze mijn aanvullingen en correcties verwerken. Voor een deel kon ik er trouwens niet eens op reageren, de laatste pagina van het plan bleek niet te zijn meegezonden. Slordig.

Komt het door de geestelijke uitputting, of komt het doordat ik door het mindere weer opeens minder gedaan heb vandaag, ik weet het niet, maar rond 16:30 was ik zo moe dat ik in bed ben gekropen en een uurtje hebben liggen slapen. Dat belooft nog wat voor maandag: om 06:00 moet ik langs m'n bed staan en als ik m'n dienst volmaak ga ik pas rond 19:00 terug zijn. Ik denk niet dat m'n baas het gaat waarderen als ik tijdens m'n dienst een uurtje ga slapen.

Geen opmerkingen: