vrijdag 1 januari 2010

Het Jaar der Gerechtigheid

Zo, de jaarwisseling zit er weer op, we hebben weer een nieuw jaar. Zowel de Kerstdagen als Oud & Nieuw waren in elk geval ten dele beter dan die van 2008: die van 2008 heb ik in m'n eentje doorgebracht in m'n caravan terwijl ik langzaam aan het doodvriezen was, die van 2009 heb ik doorgebracht in Eindhoven bij Sylvia.

Ten dele waren de "feestdagen" van 2009 net zo beroerd als die van 2008, aangezien ik die ook nu weer heb moeten doorbrengen zonder Tom en Max. En waarom? Enkel omdat Sonja zo door haat verteerd wordt dat ze zelfs het welzijn van m'n kids opoffert aan haar allesbeheersend verlangen om mij het leven zo ellendig mogelijk te maken.

Maar wie weet, met een beetje mazzel wordt 2010 het Jaar der Gerechtigheid: m'n huis terug, m'n knulletjes terug, en Sonja òf de cel in òf (de gesloten afdeling van) een psychiatrische inrichting in. Als ik dan ook nog een andere baan vindt en Sonja haar schuld aan mij afgelost heeft (op dit moment een slordige 40 mille) dan worden aan het eind van 2010 de "feestdagen" ook echt feestdagen.

Geen opmerkingen: